سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین سایت معرفی دستگاه استریل

چنین دستگاه هایی برای عقیم سازی توسط ایستگاه های بهداشتی و اپیدمیولوژیک توصیه نمی شوند. بیشتر بازرسی های انجام شده توسط کارمندان چنین موسساتی ، لامپ های استفاده شده از اشعه ماورا بنفش را برای عقیم سازی موثر مناسب نمی دانند ، این نشان دهنده نیاز به استفاده از دستگاه های ضدعفونی کننده حرفه ای - اتوکلاو بخار است. فقط اینها تأثیر کامل این فرآیند و ایمنی آن را تضمین می کنند. بی دلیل نیست که در بیمارستان ها و سایر مراکز بهداشتی معنی اصلی مبارزه با میکروب های خطرناک اتوکلاو است و نه یک دستگاه ضدعفونی کننده اشعه ماورا بنفش.

 در انگلستان اماکنی مانند سالن های زیبایی ، آتلیه های خال کوبی و آرایشگاه ها موظف به عقیم سازی یا اتوکلاو نیستند ، اما استفاده از دستگاه های ضدعفونی کننده تنها گزینه برای اطمینان از ایمنی همه مشتریان است. نه تنها در مبارزه با ویروس کرونا ، بلکه همچنین با سایر عوامل بیماری زای مضر که هر روز با آنها تماس داریم ، نمی توانیم به نیمی از اقدامات متوسل شویم - ایمنی و اثربخشی کامل باید در اولویت باشد. دستگاه UV تنها می تواند از فرایندهای عقیم سازی پشتیبانی کرده و آنها را تکمیل کند ، اما مطمئناً ابزاری نیست که به لطف آن می توانید عوامل بیماری زا را از ابزار خلاص کنید.

دستگاه استریل تولید شده دستگاه های عقیم سازی کاملاً موثری هستند. آنها تمام گواهینامه های لازم را دارند و در بالاترین کلاس B طبقه بندی شده اند آنها دارای گواهینامه CE هستند و آن ها را به عنوان تجهیزات پزشکی تأیید می کنند. آنها 100 بخش بهداشت را برآورده می کنند و اثربخشی و ایمنی کامل عقیم سازی را تضمین می کنند.