سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید دستگاه استریل یو وی

سخنگوی خرده فروش آنلاین وین طب گفت که فروش از دستگاه استریل یو وی در ماه مارس افزایش یافته است و به اوج خود رسید که در آن شاهد افزایش ماه در ماه 300 درصد بود.

 مدیر اجرایی و یکی از بنیانگذاران لوازم جانبی تکنولوژیکی جهانی، امروز، گفت: "نیاز به راه های ایمن و موثر برای ضد عفونی محیط ما قطعا محبوبیت دستگاه استریل یو وی ما را افزایش داده است. از زمان انتشار آن در ماه مارس، ما درصد افزایش در جستجوهای این نوع دستگاه ها را در بازار سنگاپور دیده ایم. 

وی افزود که در ماه اول انتشار (محصول)، ما توانستیم 100،000 دلار (حدود 136،500 دلار) را به صندوق امدادگاه کرونا ویروس افزایش دهیم و اهدا کنیم. مجموع از تمام درآمد حاصل از هر گونه دستگاه استریل یو وی فروخته شد.

محصول ، که در 120 دلار آمریکا در وبسایت خود به عنوان یک شارژر بی سیم برای گوشی ها خرده فروشی می کند، دارای شش لامپ LED UV-C بدون جیوه است که گفته می شود قادر به از بین بردن میکروب هایی مانند باکتری ها و ویروس ها هستند در گوشی ها و سایر دستگاه های کوچک.

مصرف کنندگان باید آگاه باشند که محصول اثبات شده برای کشتن کورولوروس نیست. در حالی که آن را ضد عفونی می کند، در حال حاضر هیچ راهی برای آزمایش اثربخشی آن در برابر Covid-19 ندارد، سلب مسئولیت اعلام کرد.

کارشناسان نیز توصیه می کنند مصرف کنندگان را در هنگام استفاده از چنین دستگاه هایی از خطرات آگاهی داشته باشند، زیرا آنها می توانند باعث آسیب به پوست و چشم ها شوند و برای استفاده امن و موثر آن، مراقبت های بالایی داشته باشند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه استریل یو وی ما را دنبال نمایید.