سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش بهترین گونه دستگاه استریل

دستگاه های استریل UVC در بیمارستانها و صنایع برای ضدعفونی کردن سیستمهای تهویه و غذا مورد استفاده قرار گرفته اند. اخیراً ، استفاده از وسایل در زندگی روزمره شروع شده است ، استفاده از آنها ممکن است گاهی اوقات بدیهی تلقی شود ، به عنوان مثال. برای ضدعفونی کردن کارد و چنگال در کافه تریا یا اسکناس. از آنجا که بیماری همه گیر COVID-19 هنوز در حال ظهور است ، دستگاه های ضدعفونی کننده استریل به موارد داغ در لیست همه تبدیل شده اند. 

در نتیجه ، تعداد فزاینده ای از دستگاه های استریل UVC در حال تولید و کاهش می یابند تا برای مصارف خانگی مناسب باشد تا افراد بتوانند آنها را در اختیار داشته باشند ، مانند جعبه استریل کننده UVC که می تواند در خانواده هایی با کودکان نوپا ، افراد بیمار ، افراد مبتلا به آلرژی یا موارد دیگر استفاده شود. کسانی که نیاز به محیط تمیز بیشتری دارند. همچنین میله های ضدعفونی کننده UVC LED قابل حمل وجود دارد که افراد می توانند با خود حمل کنند تا میکروب های موجود در هوا ، میکروب های موجود در غذا ، اسکناس و سایر اقلام را از بین ببرند.

انواع مختلفی از اشعه های UV قابل مشاهده و نامرئی با سایه ها و شدت های مختلف وجود دارد. UVA با طول موج بین 315-400 نانومتر بیشتر نواحی جو را می پوشاند. طول موج UVB بین 280-315 نانومتر است ، در حالی که UVC با کوتاهترین طول موج بین 100-280 نانومتر بیشترین انرژی را می دهد و می تواند ذرات را به شدت نابود کرده و 99.99 درصد از میکروب ها را از بین ببرد. UVC نمی تواند در جو نفوذ کرده و توسط لایه ازن جذب شود.

بنابراین ، اشعه ماوراء بنفش که ما برای عقیم سازی استفاده می کنیم با استفاده از لامپ های آبی و UV آشنا سنتز می شود. 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه استریل وین طب ما را دنبال نمایید.